Emelkednek a díjak az őrzött P+R parkolókban Budapesten
Tíz parkolót érint a változtatás.
Már látványtervek is vannak, de engedély még nincs a beruházásra.
Éjjel-nappal, vasár- és ünnepnapokon is csak fizetés ellenében lehet itt parkolni.
Bevezetik ugyanis az éjszakai díjazást az összes olyan P+R parkolóban, amit a főváros üzemeltet.
A parkolásból befolyt bevételt a város teljes egészében a közösségi közlekedés fejlesztésére fordítja.
Napi szinten most annyi autós megy át a Városligeten, mint a Petőfi hídon.
Összesen 5 ezer férőhelyről lenne szó egy kormányhatározat szerint.
Megújul az Akadémia Park melletti parkoló és környéke, a munkák június 15-től novemberig tartanak.
Garantált, hogy aki ebben a parkolóban teszi le az autóját, az igen sáros lábbal távozik.
A HÉV-állomás mellett épül parkoló az ingázóknak.
Eddig teljesen ingyenes volt itt a parkolás, most jön a tesztüzem és aztán a fizetős működés.
Egy várhatóan a jövő héten megszülető kormányhatározat több százmilliárd forintos HÉV-fejlesztést foglal magában. A BKK pedig egyszerűbbé kívánja tenni a jegyautomaták használatát.
A szervezet szerint a parkolót nem arra használják, amire való, így az ingázók, akiknek a legnagyobb szükségük lenne a helyekre, kiszorulnak onnan.
40 ezer kedvezményes parkolóhelyre lenne szükség Budapesten egy tanulmány szerint. Jelenlegi állapotban 5700 van, ehhez épül hamarosan 1550.
Vége az ingyenességnek az Infoparknál, akárcsak Kelenföldön.
Nemhogy új P+R parkolók nem épülnek, a meglévő ingyenes lehetőségeket is egyre-másra fizetőssé teszik Budapesten.
A helyiek a jelek szerint sírva vigadnak, máshogy ugyanis képtelenek feldolgozni a felemásra sikeredett új P+R parkolót.
Ennek megoldására 2022-ig negyven elővárosi helyszínen terveznek P+R parkolót autósoknak és kerékpárosoknak.
Azt a kiskaput játsszák meg, hogy napjában csak egyszer lehet büntetni ugyanott. Persze van még egy kis csavar a dologban.